Dålig uppdatering..

Dålig uppdatering jag vet! Men ska verkligen blogga ordentligt hädanefter!

Igår var såklart en av dom bästa dagarna i mitt liv! Åkte till stallet vid nio och tog in Belinda och Freja!
Borstade jätte noga och tog en barbacka tur i skritt och lite trav! Gick bäst<3 Världens bästa min prinsessa! Red i typ 35 min bara en kortis innan vi skulle åka.. Hehe, berättar snart vart! Sen gick vi in och borstade jätte noga igen, sen typ klockan elva kom Jenny ner och hjälpte mig att knoppa Belindus<3 Blev super fint! Taack :') <3

Sen var det bara på ed transportskydden och börja lasta.. Men den lilla bus ponnyn ville inte gå på men efter lite tjat så gick det ;-) Så söt e hon<3 Sen åkte vi till Distriktveterinärerna för att veterinärbesiktiga henne! Och hon gick igenom :-D :-D Så himla glad e ja nu! Eller ja, det var jag innan också men extra glad nu! (L) (L)

Som ni kanske vet gick hon inte igenom första besiktingen utan markerade liiiite på ena fram och fick medicin en vecka. Sen efter första besöket på Åby tog vi henne på foder för att börja promenera i två veckor. Efter andra besöket där fick jag börja skritta lite smått och sen har vi ökat på det och nu köpt henne! :-D <3 Älskar henne mest<33

Ska dra till stallet snart och ta en riktigt go galopp på henne! Rider till pålfabrikerna med Jessie och Freja!

Vi hörs sen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0