Ätit melon! :)

Nu har jag ätit färdigt! Blev kalops, bacon och köttbullar! MUMS! :D Åt Melon och ska nu äta jordgubbar också!
Sen ska jag titta på TV med mamma!<3

Imon på morgon blir det regn och åska så bästa mamma åker och tar in hästarna så dom får vara inne tills vi kommer och rider! Hoppas att det är finare väder då! Så jag kan rida min älskade prinsessa! :)

Älskar henne mest<3

Hon är mer än vad jag nånsin kunnat drömma om.
Hon är mer än vad jag förväntade mig.

Hon är mer än vad mitt hjärta orkar älska<3


Min älskade ponny<3<3 Bara min! (och mammas<3)

























Min prinsessa(L)

Kommentarer
Skriven av: Felicia

söta! :)



bubblegumm.blogg.se

2010-07-18 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0