ALDRIG!!!

HEJ HEJ!!

Näe, jag ska f*n aldrig stöka ner igen. och då menar jag aldrig!!!! Har städat hela övervåningen och jag säger bara fyf*n vad jobbigt.. Ska aldrig, aldrig, aldrig, aldrig mer stöka ner.. Hela min kropp kollapsar snart..

Åkte iaf till stallet typ 9 och tog in hästarna och började borsta. Hann bara borsta lite innan spöregnet kom.. Suck.. Och jag som skulle rida.. Haha, borstade iaf färdigt och så och sen kom Linn, Frejas förra ägare, hennes barn och en tjej som hjälpte till med Freja närr linn ägde henne, dom skulle hälsa på och så skulle dom lasta på henne och det gick jätte bra!
Jag och Belinda var fortfarande i stallet och jag spred då ut torven i båda boxarna och la på ny torv så när Linn och dom hade åkt släppte vi in hästarna i deras boxar och dom fick lite att tugga på också. Mums med hö

Jag har faktiskt smakat på det  Är absolut inte lika gott som hästarna tycker att det är.. Blää.. Haha..
Är så trött att jag inte vet vad jag gör  

Dagensridning Belinda:

Skulle ha ridit till Gropen men orkade inte i regnet. Belinda var trött på skitvädret också så vi red runt lite ensamma. Gick BÄST i hela världen!!!!! Hon gick på tygeln direkt och gjorde skänkelvikningar som jag vet inte vad! Så himla mjuk och fin hela tiden!! Skrittade iaf fram i 20 minuter och travade sen lite och redan då att det skulle bli en kanon tur! Jobbade henne lite i skritten efter ridning i 25 min och hon lossnade direkt och gick så jädrans bra<3 Jag är verkligen helt paff. Att hon var fin och duktig visste jag redan innan men en riktig dressyrponny hade jag ingen aning om Är verkligen dökär i den ponnyn<3 Min drömponny<3

 

Dagensridning Dotto:

Vila  Men imon ska jag vara duktig och rida båda ponnysarna

 

Blir ev. hoppning i helgen för Maria    

 

Ska sova snart och blir verkligen inte ett natti inlägg. Det kmr nu.

Natti natti<3 Hörs imon


  

Jag vet att bilderna börjar bli tråkiga men har MASSA kort på kameran
som kmr in imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0