TJAAAAAA!

Nu är jag hemma från en underbar dag i stallet hos min prinsessa<3 Gick riktigt bra att rida idag men mer om det får ni veta om i Dagens ridning som kommer i nästa inlägg ;-) Mockade, bytte vatten och fixa allt det också eftersom bebis ska nana inne inatt! Mysigt för henne. Det är ju mest för att Jessie ska tävla och jag tänker ALDRIG ha ute Belinda ensam. Jag skulle själv aldrig lämna min häst ute på natten ensam! På dagen är det självklart att hon ska gå ute även om hon är ensam men inte på natten. Usch.. Men det är bara vad JAG tycker. Alla tycker självklart inte samma :)

Imon ska hon vila. Hon har gått ganska hårt och hon har gått GALET bra<3 Lilla prinsessan<3
Ska också försöka klämma in ett dressyrpass varje onsdag tänkte jag. Bröjar isf med det nästa vecka!

Så här såg det förresten ut när jag hoppade igår :) Alla är hinder på 50-65 tror jag :) Målar ju såååååå fint.. hehe..


HAHAHAHA fint va? haha...


Nu ska jag byta kanal på TV:n och läsa lite bloggar. Sen kommer dagens ridning om jag orkar..!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0