Texten säger allt. Precis allt..<3



Jag älskar dig så fruktansvärt mycket. Det räcker att jag tänker på dig så blir allt perfekt. Du är som en saga som blivit sann. Imorgon har vi haft 5 månader tillsammans. Du är den som får mig att orka. Du är min livsglädje och den som gör allt perfekt. När jag sitter på din rygg glömmer jag allt annat, alla problem och allt jobbigt som är.. Det är som bortblåst när vi flyger fram. Du skulle aldrig göra något med mening. Tänk att du, världens finaste ponny är min. Bara min. Jag har fortfarande inte fattat det. Efter 5 månader. Jag gav dig mitt hjärta och du gav mig ditt. Jag mår så j**la bra i din närhet. När jag hör ditt namn. Bara ser dig framför mig. Jag kan sitta och gråta ibland när jag tänker på att du är min. F*n vad du är bäst. Motgångar och framgångar. Du försöker jag försöker göra det bästa av allt. Och du lyckas så fruktansvärt bra. Jag grät i din man här om dagen och det var precis som att du tröstade mig. Men det var inte för att jag var ledsen. Det var för att jag var så glad över att du är min. Min egna lilla prinsessa. Min ängel<3



Kommentarer
Skriven av: Nellie

Naaaw..va fint skrivet.

Kram Nellie <3<3<3

2010-08-18 @ 15:52:14
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0