PACKA?!

Godmorgon..

Har ni sovit gott? Inte jag.. Gick upp för en halvtimme ungefår o åkte och matade alla hästarna och nu sitter jag här. Läser lite bloggar och funderar på vad jag ska packa i?! Åker ju på måndag och jag vill inte vara den som glömt alla grejjer eller så.. Tror inte det skulle hända men känns bäst att redan vara färdig..

Ska rida ut idag. Bara skritta och så blir det på söndag också. Hmm, blir nog lättare med ett veckoschema


Veckoschema Belinda<3

Lördag: Uteritt i ca 45 min runt lite. Bara skritt.

Söndag:
Uteritt i ca 30 min. Runt lite o bara skritt.

Måndag:
Vila

Tisdag:
Vila

Onsdag:
Kanske skritta ut en kortis. Om jag hinner.

Torsdag:
Skritt i ca 40-45 min.

Fredag:
Skritt och lite trav i ca 50 min.

Tre vilodagar i streck om hon vilar på onsdag. Men det beror endast på klassresan. :)

Faktiskt RIKTIGT roligt i skolan..<3 Så jäkla goa alla har blivit..

Igår blev det ju inte mycket snack om innebandyn men allt jag kan säga att jag LÄTT kommer gå varje fredag!!!!!!! Två gympa lektioner per dag. Dags att leta upp konditionen som jag tappade på två kilometers rundan igår.. haha. Alla spelade rättvist och var as schyssta! Vi var nio stycken som spelade. 3 tjejer och 6 killar! Så synd om Bonnie som fick en boll överallt. Jonte som var i andra laget i sista matchen sköt AS hårt mot vårat mål och såklart stog jag i vägen.. Gjorde jätte ont. Sen sprakade någon mig på smalbenet..  Eller klubbade mig på smalbenet rättare sagt :( Nästan samma sak jue ;-)

Nu fick ni faktiskt ett ganska långt inlägg men självklart ska jag blogga mera. Min packlista, bilder på några av min nya kläder (om jag hittar bilderna!!) och mera ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0