oj oj oj oj..

HEJSAN HOPPSAN!!

Jätte dålig uppdatering - vet.. Men jag har liksom glömt bort att blogga.. Haft jätte roligt hela dan. Svårt att sätta sig vid datan och blogga liksom! Men nu ska jag vara duktig!

Dagensridning Belinda: (Gårdagens egentligen..)

Skrittade ut barbacka med Jessie och Freja i ca 40 min. Gick super duper bra! I stallet var hon brötig som bara den och sen när vi red var hon som en helt annan häst ponny! Min lilla pussgurka! <3

Förresten när jag tittar runt i mitt rum känner jag att jag måste ta tag i det.. Har börjat i den stora bokhyllan och rensat vilka böcker som jag ska ha och inte ha, och nu ser det som ett bombnedslag.. Kläder, böcker, tidningar väskor, jaa allt möjligt! Så nu är det f*n dags att ta tag i saken och städa!

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0