Oj här var det dålig uppdatering..

Ojojoj.. Förlåt. Men jag har verkligen haft super mycket att göra idag! Gick upp halv nio för att bada Dotto och Cloe. Dom fick ett rejält bad med grönsåpa och vatten, sen ut i hagen och rulla sig!

Sen bytte vi om och drog bort till stallet och red.

Så..

Dagensridning:

Red till pålfabrikerna och det gick super duper bra! Skritt, trav och galopp på en suuuper pigg bus ponny.. Inte det lättaste att få stopp på. Inte i galoppen iaf! I skritten och trav är hon hur lugn som helst. Så fort jag kortar tyglarna och sätter mig ner blir hon en helt annan ponny! Det är så himla mycket energi i henne, klart hon är pigg i skritt och trav med det är nåt alldeles speciellt, nåt helt underbart.. Min drömponny.. Har inte fattat att hon är min ponny.. Min helt egna ponny! <3


Sen i alla fall så fixa vi där och åkte hem, jag duschade håret, bytte om och åkte upp till torp!

Dagens köp:

Svart lädergrimma 129,-

Rosa ponnyluva 119,-

Rosa pannborste 10,- Ska ha den som hovbortse, alldeles för hård för ansiktet :/

10 kg saltsten att ha i hagen 59,-

Hundgodis 55,-

Skulle också ha köpt rosa benskydd men såg att dom var riktigt rosa.. Blir nog ett par lila ändå. Sjukt fina!










Dom två översta är som sagt redan köpta, benskydden väntar på att köpas!!!!!


Kanske det får vänta till mässan?

Puss på alla!


Kommentarer
Skriven av: jess

ska du betala saltstenen?

2010-08-08 @ 22:12:34
URL: http://barajessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0