Jättebra film!

Filmen var, nej, är  jätte bra!

Här kommer massa saker som jag ska köpa! 75 kr rabatt på en grej per kund!  Har redan bestämt vilken! Nu kommer grejjorna!




1. Lila fleecetäcke. Alla priserna kommer längre ner!



2. Rosa luva





3. Bakbenskydd. Jag har inte bestämt mig om jag ska ha dom här som faktiskt är lila (haha) eller ett par hel rosa.. Hjälp?





4. -||- HJÄLP MIG!!!! haha, tror det blir dom rosa.. Har ju rosa schabrak och snart rosa luva.. hmm..


5. Rosa lindor

6. Rosa manrosetter med vita prickar på. Super söta!



7. Svart lädergrimma. Blev dö kär i den direkt!


Oj, nu såg jag att man får 75 kr rabatt på en sak om man köper för 500 kr..

Här har ni priserna:


1. 249 kr
2. 119 kr
3. 159 kr
4. 189 kr
5. 59 kr
6. 39 kr
7. 129 kr


Ska verkligen INTE köpa allt på en gång! Går ju att önska sig också! Får vara super snäll mot mamma och pappa<3


Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0