Jätte dålig uppdatering...

...Ja  vet.
Vaknade typ nio och ringde mami och somnade sedan om och vaknade igen halv elva! Bytte om till ridkläder och packade sadlar, träns, grimmor och ryktlådor i en skottkärra och körde bort det till Dotto och Cloe! Jag och Bonnie skulle rida. Fixade iordning dom och sen kom Jessie som skulle gå med! Mer får ni veta i dagensridning! 

Nu har vi gjort massor! Vi har ridit prinsessan, eller jag red Bonnie gick med x), sprungit genom vattenspridaren, haha, ätit och kollat på TV! Och hoppat hinder på gräsmattan.. Haha.. 
Bonnie ska förresten skriva Dagensridning Dotto! Alltså lite gästbloggning! 


Dagensridning Belinda:

Gick jätte bra fastän hon var väldigt brötig i början. Satte mig ner och sa till henne och hon gick bäst sen! Travade lite eftersom det hoppning imorgon! Hon hade också skav av damaskerna... -.-

Och här kmr Bonnie och Dottos ridning

Dagensridning Dotto:


Härligt att äntligen få gäst blogga!! Idag red vi till "sandlådan" red runt lite där och Jessy gick med. Dotto galopperade jätte bra   Men först testade han mig, fast det gick bra ändå Ramla inte av ialla fall  
Sen galopperade vi upp för ''Mördarbacken'' sen nerför gick jättebra! På hemvägen passade jag på att plocka lite körsbär från hästryggen*stolt*

 

Dagensridning Cloe:

Haha, ja, vi red till sandlådan och hade typ en lektion med Jessy som gick jätte bra! Fick tillochmed ner henne på tygeln! Rider nästan aldrig storhäst men det är riktigt roligt och mycket att jobba med! Och jag plockade faktiskt också körsbär  *stoltare* Tog mig också en liten galopp uppför backen! Eller jaa, Cloe tog en galopp upp, jag bara hängde med

 

Imorgon ska vi upp kvart över sju och vara i stallet klockan åtta, ta in henne, Lisa kommer klockan nio och skor om henne, sen släppa ut henne, åka hem, äta, åka till stallet igen halv elva, ta in henne, borsta, skritta fram, sen den efterlängtade hoppträningen med Maria!

Kommer ett godnatt inlägg sen..
Men först ska vi spela Pettson&Findus!

Pussssss

 





BÄÄÄBISAR<3333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0