Hemma från stallet!

Haha nej, inte nu! Har bara inte uppdaterat..

Dagensridning:

Red till pålfabrikerna med Jessie och Freja! Travade och sen galopperade jag och kan säga att det gick BÄST i hela, hela, hela, hela, världen!!!!! Hon var så himla duktig! Körde typ grävskopor och hon blev inte ett dugg rädd! När jag skulle galoppera stutsade hon på ställe och var super pigg! Min Prinsessa! Hon var liksom stutsig i bakbenen och sköt iväg (inte sparkade!!!) och ville springa hur fort som helst! <333 Gick iaf BÄST!

Imon blir det hoppning och då ser paddocken ut såhär:






Jätte fint! Nej.. Men ni ser nog vad som är hinder och vad som är bommar? :) Börjar med 30-50 för att känna på henne och höjer sen om det går bra!

Kollar på en film nu vet inte vad den heter!

Har också fått lite frågor på bdb! Svar får ni nu!


1. Använder du smink?

Svar: Njaa, asså ibland. Har det inte i stallet men sen när skolan börjar kmr jag säkert börja ha det.


2. Vad har du för sadel? Bra blogg!

Svar: Inget jag skriver här. Tack tack!

3. Vad är hela ditt namn? :)

Svar: Malin Anna Susanne Andersson! :)

4. Hur länge har du ägt Belinda? Vet att du har haft henne länge. Men ägt?

Svar: Jaa, jag har alltså haft henne sen den 19 april men jag har ägt henne i en månad imon! Från 7/7 och imon är det 7/8!! Min bebis<3

5. Hur högt har du hoppat med Belinda?? :P :)

Svar: Som högts är väl 70-75 :)


Tack för frågor! Fråga gärna mera, här på bloggen och på bdb! <3

PUSS!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0