Hejsan hoppsan!

Hoppningen gick f*n bäst i hela världen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fram med axlarna, jobba med yttersidan, lugn trav, inte för snabbt... Jaa, allt det handlade träningen om idag.. Jätte roligt och fick mycket beröm!!! Jätte nöjd! Kämpade som tusan med allt var liksom lite svåra svängar och hon hoppa JÄTTE stort och jag var lite efter o ja massa. Men JAG är JÄTTE nöjd!



Maria sa förresten att det kommer pay n jump på stall Holmegård om började på 50 cm på vissa måndagskvällar som hon tyckte jag skulle vara med på!!! Eftersom det är första tävlingen blir det höjd på kanske 50-50 eller 50-60! Ska alltså hoppa två klasser!!!


Sen har jag kollat på en tävling på Ljungskile ridklubb den 3 oktober. Ponny hoppning! <3




Nu läser jag lite bra bloggar! Emma och hennes hund Hobbe har förresten kommit för att sova över!
Har fått en bild på Hobbe Knobbe med går inte att ladda upp den :( Ska försöka igen..




Nu så ;-)
Här e han söta Knobbe<3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0