Hejsan hoppsan!

Inte uppdaterat idag, har haft tid men inte orkat! Vaknade 09:02 och startade TV:n och kollade lite på.. Hmm, ingen aning vad det var.. Haha.



Sen typ halv två klädde jag på mig och fixade lite i håret för att sedan åka på kalas hos min Farmor!
Så också min kusin Jennifer och hennes lillebror! Han är en vecka gammal tror jag! Jennifer visade också sin ballerina dans<3 Så jädrans söt är hon :)

Kom hem och gick på en promenad med syster och Kämpa<3


Och nu ska jag byta om och åka till stallet för att ta en härlig ridtur på min prinsessa!
Har inte riktigt bestämt mig vart jag ska rida än men får se vart vi hamnar<3

Ska förresten ha hoppträning på tisdag klockan 16:00!

Prinsessan<3

Hörs sedan!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0