Gympa?

SHIT!!! Jag har verkligen ingenaning om det är gympa eller inte idag? Johan sa till mig att det var på fredag och nu säger Bonnie att det är idag.. Får väl ta med dom oavsett? Våran gympa är faktiskt galet rolig<3

Klassen är också så jädra skön.. Haha, igår när vi varf på väg till kapprummet sa Fredrik.. Hmm, det luktar.. STEKT BACON!! Alla sa något roligt så det slutade med att en del av oss fick skrattanfall.. Haha

Orkade knappt gå upp när alarmet ringde.. Men skolan är ju riktigt rolig jue ;-) Tycker inte ni det??

Sen ska jag bort till MIN fina, underbara o bästa prinsessa<3

Vet ej om det kommer uppdatering direkt efter skolan, beror på hur snabb jag är men ska försöka! Annars kommer det självklart efteråt!!! LOOOOOOOVAR! <3

Så, nu är det bara gympa påsen som ska packas :) <3

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0