GODMORGON!

Jaha, nu är jag vaken tänkte jag säga men jag har varit vaken sen åtta! Åkte då och tog ut min prinsessa och la på henne täcke. Duggar lite nu så kan vara gott. 






Hoppas verkligen att det går bra för Jessie idag också som ska tävla! Kommer MASSA bilder när jag kommer hem!




Bebis får stå inne när vi åker eftersom vi inte vet om hon kan vara ensam. Ibland går det jätte bra och ibland springer hon bara! Busa :)

Hon ska ju som sagt vila idag och så blir det skritt och trav imon!

Här kommer...


Gårdagens ridning:

Red runt lite med Jessie och Freja. Hon gick jätte bra och lyssnade på precis allt!!! Min fina prinsessa<3 Ni anar inte hur mycket jag älskar henne! Känns som att sväva på ett moln när man rider!!! Jag glömmer verkligen allt annat..<3 Iaf så travade jag ju lite på asfalten för att stärka senorna när hon har gått i paddocken dagen innan! Travade lite mer också så vi red i 45 minuter kanske? Vet inte riktigt! Gick jätte, jätte, bra<3

 

Vi hörs sen efter om inte innan tävlingen<3

 

Pusssss, ni är bääääst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0