Förlåt

Orkade inte uppdatera men det blev iaf ingen ridning idag för vi skulle till våra grannar och titta på fila halv sju och det är nog skönt för bebis att vila också :)

Dagens ridning 

Imorgon ska vi upp tidigt för att mata hästarna. Kanske är lika bra att sova nu..? Näe, ska faktiskt kolla lite på tv, ge kämpa droppar, mata fiskarna och göra mig iordning!



Har verkligen ingenting att blogga om.. Hjälp mig nu!!!!!



Kommer inte bli uppdatering alls eftersom jag ska på klassresa. Eller egentligen är det bara på tisdag det inte blir någon bloggning. Måndagmorgon KANSKE KANSKE KANSKE det kommer ett inlägg men bara KANSKE!!!! Sen på onsdag kväll slänger jag in ett litet inlägg :)

Nu ska jag göra mina "sysslor" innan jag dör i sängen soffan!!


Natti natti! Orkar inte blogga mer ikväll.. Är as trött<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0