:'(

Nu är jag snart färdig. Packade klart igår och fixa det så nu ska jag fixa det siste o sen dra mig till bussen.
Kommer inte uppdatera mera nu. Klassresa..

Åhh, vad jag saknar dig älskling. Alla våra minnen. Du trampa på mina fötter o jag ramla av dig. Vi vann tre rosetter. Nu har du det bättre. Där kommer ingen någonsin lägga på dig en sadel eller dunsa ner på din rygg igen. Aldrig. Jag hann inte se dig något mer efter att jag slutade på ridskolan. Jo, en gång när jag skymtade ditt fina ansikte bland dom andra hästarna. Jag skulle ha åkt och hälsat på dig. Om jag bara vetat att det var nära slutet hade jag gjort allt för dig. Men nu är det för sent. Fan..

Här får ni en bild på bebis.



Det är tur att du finns Dio annars vet jag inte vad jag hade gjort.


Och min andra bebis.

Det är tur att du också finns Belinda annars vet jag inte vad jag hade gjort

det är tur att NI finns<3
Hörs på onsdag..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0