DAGENS RIDNING!

Red lite lösgörande i paddocken inför hoppningen imon. Brukar inte rida där två dagar i rad men jag skrittar alltid, och då menar jag alltid fram ute och ibland travar fram så ingen fara där ;-) Gick iaf jätte bra att skritta fram och sen i paddocken gick det bra och i mitten gick det skit. Jessie blev arg och sa att jag fan inte ska ge upp och jag tog åt mig, jag lovar! Det gick iaf inte att få henne i form i traven och jag blev seriöst galen! Inte på henne eller så jag visade det så men hade det inombords och jag kämpade och försökte men hon bara gick i sin egna lilla värld ända tills jag gav allt. Precis ALLT! Mina armar och ben gjorde ont och konstigt nog magen med haha. Ja allt.. Och det lönade sig! (förlåt mami) FY FAN VAD BRA DET GICK!!!!!!!!!!! Älskar den ponnyn mest i hela världen! Efteråt orkade jag knappt hoppa av.. Går alltid med henne när jag skrittar med! Sis lärde mig (a) <3

Av skrittningen gick också super bra! <3


Puss på min prinsessa<3


Kommentarer
Skriven av: Anonym

kan inte du skriva vilka hästar ponnysar du skulle vilja ha förutom dina egna, A B C D och stor häst? :)

2010-08-17 @ 09:12:23

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0