Dagens ridning! :)

Hejsan hejsan nu är jag hemma från stallet och en underbar ridtur! <3

Dagens ridning:

Red ensam till gropen ensam för att leta efter Jessies spö Angard som jag tappade i fredags när vi red där. Hade iaf travat lite och så stannar hon plötsligt och jag driver på henne eftersom jag inte ser något så hon börjar skritta med spända steg. Sen ser jag att det är två män som antagligen hade varit och fiskat i sjön som ligger längst in på vägen och i hande håller den ena en pinne typ och jag tänker, åhh, tänk om det ändå varit Angard och plötsligt säger han som håller i det jag trodde var en pinne "är det här din?" och jag typ "ehh, aa jag har tappat det" och han gav mig det och jag tackade och sen sa han "ha det gött" och så gick dom och blev jätte glad eftersom jag inte hittat det på vägen dit! Så det var super bra, sen travade jag fram och skulle galoppera, började med höger och det gick jätte bra sen vänster och sen på hemvägen sista sträckan höger men då fattade hon vänster och jag satt och fatta galopp, bryta av, fatta galopp, bryta av osv osv så höll det på och jag kämpade och kämpade men hon ville inte och sen gjorde jag en ordentlig fattning och blev bestämd och då galopperade hon på JÄTTE fint<3 Hon hade en lugn och mjuk galopp och betedde sig som att hon hade gjort så hela tiden och jag blev jätte glad<3 Sen travade jag av och igår mötte jag ju Jennie och hennes pappa Klas när dom var ute och joggade vid pålfabrikerna och idag mötte jag Klas när han kom joggande och såg när jag skrittade av på håll Jennie och hennes hund! Så mötte/såg fyra personer idag! Och Klas och han med spöt sa båda Ha det gött! Haha! Gick iaf bäst i hela världen<3 Min prinsessa<3


Imon kommer Jeanette och hälsar på min lilla bebis<3




Lite sne bild men det är iaf prinsessan och Jeanette<3


PUSS


Kommentarer
Skriven av: Bonnie<333

Vem e Jeanette??<333333

2010-08-17 @ 18:31:11

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0