Berättar närmare nu..

Så nu är jag hemma från stallet och Dagens ridning kommer i nästa inlägg :)



Gick iaf upp klockan sex och hoppa i duschen tio över sex. Sen åkte detta på:

Vit T-shirt med svarta smala ränder
 
Grå tjock tröja

Gråa typ leggins fast dom ser ut som byxor x) Ska se om jag kan hitta nån bild :)

Lila Duffy skor

Ska se om jag kan ta kort på dom hittar bara inte sladden som man MÅSTE ha för att lägga in dom... Men men.. Förlåt Mami! Är ju hennes men jag SKA hitta den! <3



Sen till skolan då..

Började som vanligt 8:00 men kom innnan och lärarna hade bestämt skåpen så jag och nåra fler hade en egen rad med nåra skåp och dom andra fick en lång rad. Men iaf så kom vi in och satte oss på dom nya platserna. Är riktigt nöjd med platsen för en gångs skull!!!!!!!!!

Vi fick vi våran kontaktbok och lappar också :)

Sen på mån - ons blir det klassresa vi Laxsjön :D !! Jätte roligt :) 
Och på onsdag blir det STENUNGSSKOLAN!!!!! Börjar 8:25 och då ska Ekenäs skolan, kopper och Ucklum delas in i 4 grupper tror jag och två grupper har NO och två grupper har HKK (hemkunskap) sen ska man ha med sig nåt eget att jobba med andra lelktionen. Lunch och rast är ju också med men jag kan inte alla tider än ;-) Sen sista lektionen är det språk. Alla får testa Tyska, Franska och spanska. Ett språk testar man fyra gånger, varje onsdag i en månad alltså :) <3 Älskart! :D

Konstig som jag är, har jag lust att göra läxor.. hehehe..

Nu kollar jag på 90210 och ska faktiskt sova snart. Ska gå upp halv sex för att försöka fixa något med mitt hår.. Ser knäppt ut när jag gör något med det men får väl hitta på något bra :)


Puss och godnatt! Kommer kanske ett inlägg till men vet inte riktigt<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0