Bebis

Nu är jag hemma från att ha varit i stallet och tagit ut hästarna! Ska dit igen vid två ungefär för att mocka, byta vatten och sedan ta in henne och göra iordning för en hoppträning! Hon har faktiskt aldrig stannat eller rivit! Duktig bebis<3

Fick en fråga om jag kunde skriva vilken A B C D ponny och stor häst jag hde velat ha föutom mina egna!


A-ponny


Min prins Dio såklart<3♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



B-ponny








Nellie berntssons ponny Thonna

Nellies blogg!

C-Ponny




Hembys Nimbus
Vet inte vem som äger honom men Cecilia Jacobson ägde honom!

Cecilias blogg! 


D-Ponny






Linn Olssons ponny Winnetoo

Linns blogg!


Stor häst



Världens absolut finaste stor häst<3


Jessica Anderssons underbara häst Freja<3

Http://barajessy.blogg.se ♥♥♥♥

Kommentarer
Skriven av: jess

MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN busfia <3

2010-08-17 @ 10:44:50
URL: http://barajessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0