Vaken!

Nu är jag vaken eller ja jag vakna typ tio men har inte varit på datan innan nu :-) Ska till stallet typ 2 idag.. Softish jue ;-) Glömde berätta att när jag och jessie kom körandes med moppen hem igår stog det en skylt att det typ var ett hus till salu in på våran väg :-O Så det var dom som bor typ mitt emot oss som skulle sälja huset. Dom ville tydligen ha större hus :-/ tråkigt :-( Först bodde några som hette Sune och Gunvor där och sen nån annan som jag har tappat namnet på och sen kom ett par som hette Malin och Magnus och sen Peter och Linda som bor där nu och sen kommer det nån ny igen...  


Xet hade ätit torr betfor när vi kom till stallet för att ge dom kvällsmat :-( så vi har fått i honom vatten och så åkte vi dit inatt vid 1 och kollade så allt var bra och då låg xet ner och sov.. itte väcka mig mitt i natten mamma! xD <3 PP stog upp och kollade ut genom fönstret som vanligt :D <3<3

 

 

Pussis <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0