scary...

Hade tänkt börja skriva i denna bloggen när lilla Belindus kommer men börjar nu ist :D

Åter besök på Åby den 19 förresten. Har hon svarat på behandlingen kommer hon helgen efter :D Som min foderponny :) Kommer sakna min älskling så fruktansvärt mycket.. Lilla lilla Dio.. Men det bästa är att jag får komma och rida och gosa precis när jag vill! Tack så jätte jätte mycket Erika. Ska också hjälpa Emil Erikas son som ska ha Dio som sin egna lilla ponny och gå med honom när han rider och så ska vi köra honom en hel del också. Så han håller sig trimmad :D

Har ju varit nån i stallet också.. :S Grejjer var flyttade och en dörr stog öppen så nu har vi sätt grejjer över allt. Riktigt läskigt faktiskt.. Ger dom sig på hästarna då... Xet var ju ute i stallgången en morron så tänk om det är samma... Läste det på min syrras blogg och fick faktiskt en obehaglig känsla av att det var samma....

Glöm itte att läsa den : Barajessy.blogg.se
Bästa bloggen ever :D Ska nog åka till stallet snart och rida med siss. Och förlåt.. det var inte menigen att såra dej Jessie<33 Han är underbar lilla busen :') <33





Kommentarer
Skriven av: jess

aw, ingen fara :) det är glömt nu, alla kan göra fel :)<3

han är underbarast! ;D

2010-04-08 @ 11:29:56
URL: http://barajessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0