Inget alls...

Inget kan nånsin få mig glad igen. Du är den jag älskar och bryr mig om. vad ska jag göra utan dej?

Jag kan inte förklara min kärlek till dig. Du har lärt mig allt jag kan. Du har kastat av mig och bitit mig och det är därifrån jag har fått min kunskap. Från världens bästa shettis. Dio<3 När jag hör ditt namn ryser det i min kropp och jag blir alldeles varm. Jag kommer hälsa på dig så ofta jag kan och bara stå och gosa. Jag hatar att jag är så lång.. Jag vill vara liten för alltid. Så vi kan vara tillsammans för evigt. För det är det jag vill. Jag vill inget annat än att få vara med dej för alltid. Jag fick låna en ängel. Du togs bort från mig alldeles för tidigt.. (L) Du gav mig allt ett hjärta kan! Du kommer alltid ha den allra största platsen i mitt hjärta. Och du kommer få det så bra när du får träffa dina kompisar. Och din mamma. Lilla lilla Dio.... Nu kommer tårarna igen.. När jag tänker på att du en hemsk dag ska åka hem igen får jag en stor klump i magen.När du ser på mig med dina vackra ögon.. När vinden gör att din man ställer sig upp.. Du är alltid så fin.. Tårarna forsar ner.. det går inte att hejda dom..



Dio jag älskar dej så jävla mycket! Du är allt för mig!



..Jag fick låna en ängel..


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0