HEMMA IGEN!

Hemma från stallet nu :) Hoppade i paddocken ist för att rida på ängen:) Skirittade och travade fram på ängen
sen gick vi ner till paddocken och fy fan vad min ponni e bäst <3 Så himla fin :) Och han var jätte duktig när vi hoppade, det låg la på 45 kanske? ;) Min fina lilla bus ponni:) Ska käka lite nu och sen bort och mocka i hagen.. Så hiiiiimla mycket skit asså. Jag och Jenny ska mocka för 5 hästar.. Dio, Zelia, Canalj, Dansöören och Stjärnan... Och Dio hjälper ju inte direkt till.. Ställer sig och skiter ännu en hög :) Hjälpsam lite bebis jag har va? Sen ska jag väl typ itte gö nåt spec. Sitta vid datan och lyssna på as bra musik typ.. Come on baby turn the lights off...Så sjukt bra asså :O Döööör på låten<3<3<3<3
<33<33<33











 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0